top of page

Geweldige klantenservice bieden op eBay - aflevering 2





Vertaling:

Te veel tijd besteden aan klantenondersteuning? Laten we deze pijn doden!


Ik had destijds twee eBay-winkels en besteedde steeds meer tijd aan het beantwoorden van berichten van potentiële consumenten. Hoe leuk ik het ook vind om de verkoop te stimuleren, het weerhield me ervan om het bedrijf uit te breiden, contact op te nemen met meer leveranciers, nieuwe producten aan de winkel toe te voegen en andere taken. Ik heb iets eenvoudigs gedaan dat de tijd die ik besteedde aan het beantwoorden van teksten halveerde!


Ik heb gewoon een lijst samengesteld met de vijf meest gestelde vragen en de oplossingen in een eenvoudig grafisch formaat op de lijsten weergegeven. Toen ik bijvoorbeeld GPS-systemen voor auto's verkocht, vroegen veel mensen naar de kaarten, dus ik nam gewoon alle vlaggen van het land op die op het apparaat stonden. Als een Australiër naar de lijst keek, kon hij onmiddellijk zien dat Australische kaarten waren opgenomen . Dus dat is de tip van vandaag, volgende week zal ik het hebben over het vergroten van de zichtbaarheid van uw vermelding, u bent van harte welkom om u te abonneren en deze tips rechtstreeks in uw e-mail te ontvangen.


Het lezen van deze blog zal je helpen om geweldige klantenservice te bieden op eBay, daarna hoef je alleen maar de bovenstaande instructies te volgen. Bekijk de blog om al je twijfels meteen op te helderen.of neem anders contact op met ebay bellen.

Recent Posts

See All

Hi, I'm Jeff Sherman

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. Let your users get to know you.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Creativity. Productivity. Vision.

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Subscribe

Thanks for submitting!

bottom of page