top of page

Hoe u geld kunt toevoegen aan uw PayPal-rekening, zodat u direct geld kunt overmaken of rekeningen k

Als je zoals ik en veel mensen tegenwoordig bent, verwerkt PayPal veel rekeningen voor je.


Zonder op een link te klikken of op een app te tikken, worden de kosten voor Netflix, eBay en andere services die aan een PayPal-account zijn gekoppeld, allemaal automatisch afgehandeld.


Ik zet echter meestal een hoop geld op de rekening, omdat ik nooit helemaal zeker weet wanneer er PayPal-kosten in rekening worden gebracht. Ik vind het ook fijn om te weten dat als ik toegang heb tot een telefoon of computer met internettoegang, ik direct geld kan sturen als ik geld op mijn rekening heb staan.


Vul uw PayPal-rekening met wat extra contant geld om ervoor te zorgen dat u altijd toegang heeft tot contant geld in geval van nood. Op welke manier? Lees verder.


Hoe u geld kunt toevoegen aan uw PayPal-rekening

1. Log in op uw PayPal-account en klik op "Geld overmaken" onder uw saldo op de startpagina.


Uw PayPal-account geeft u direct toegang tot het daar opgeslagen geld en u kunt ook geld opnemen van een gekoppelde bankrekening.

2. Klik op de volgende pagina op 'Geld toevoegen aan uw saldo'.


Het is gratis om in beide richtingen geld over te maken tussen PayPal en uw bank, maar het proces kan enkele dagen in beslag nemen

3. Voer het bedrag in dat u van uw bank wilt overboeken en klik op "Toevoegen".


Klik op "Toevoegen".

4. Klik op de volgende pagina op "Toevoegen $ (XXX bedrag)" om de overdracht te voltooien.

Klik op de knop om de overdracht te voltooien.


We hopen dat deze blog uw bezorgdheid wegneemt en dat u door een van deze mogelijke oplossingen te volgen geld kunt toevoegen aan uw PayPal-rekening. Als geen van de bovengenoemde oplossingen voor u werkt, raden we u aan om technische ondersteuning van Paypal bellen te zoeken bij PayPal onmiddellijk.

Recent Posts

See All

Hi, I'm Jeff Sherman

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. Let your users get to know you.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Creativity. Productivity. Vision.

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Subscribe

Thanks for submitting!

bottom of page