top of page

Hoe geld uitgeven op mijn Paypal-account?

U kunt uw PayPal-saldo op deze betaalpas gebruiken om online aankopen te doen of op plaatsen waar Mastercard wordt geaccepteerd, net zoals u zou doen met een bankrekening.


Wilt u weten hoe u geld kunt uitgeven op mijn Paypal-account? Dan bent u hier aan het juiste adres. Voor andere relevante problemen kunt u contact opnemen met Paypal bellen Klantenservice Nederland. En de hoogopgeleide professionals zullen u snel helpen met alles wat u nodig heeft.


Waarom kan ik niet betalen met mijn Paypal-saldo?


PayPal staat geen terugkerende betalingen toe, tenzij je een creditcard of bankrekening hebt die aan je account is gekoppeld. U hoeft zich geen zorgen te maken dat uw PayPal-saldo opraakt. Het is ook belangrijk om uw account te verifiëren.


Hoe betaal ik met geld op mijn Paypal-account?

  • U kunt geld overmaken door in te loggen op uw PayPal-rekening en onder uw saldo op "Geld overmaken" te klikken.

  • Op de volgende pagina kunt u geld aan uw saldo toevoegen.

  • U kunt contant geld toevoegen aan uw rekening door het bedrag in te voeren dat u van uw bank wilt overmaken.

Kan ik Paypal-saldo gebruiken om te betalen?


PayPal-betalingen kunnen worden gedaan met een PayPal-saldo, een bankrekening, PayPal-creditcards, debet- of creditcards of beloningssaldi. Deze pagina bevat geen informatie over onwettige transacties.


Kan ik geld opnemen van mijn Paypal-account?


Met PayPal kunt u geld opnemen via een bankoverschrijving of een papieren cheque. U kunt een directe overschrijving op basis van kosten of een normale overschrijving uitvoeren. Dit kan langer duren wanneer u verzoekt om uw PayPal-saldo naar uw bankrekening over te schrijven.


Hoe betaal ik met Paypal-saldo?


Het kiezen van het type betaalmethode dat u wilt gebruiken, vindt u onder "Betaalmethoden". Als u PayPal-saldobetaalmethode wilt gebruiken, moet u een PayPal Cash- of PayPal Cash Plus-account hebben gekoppeld aan uw PayPal-account.


Kun je dingen betalen met geld op je Paypal-account?


PayPal-saldi kunnen worden gebruikt om rekeningen te betalen. PayPal heeft geld op je rekening staan, dus je kunt het gebruiken om een ​​betaling te doen of het naar je bankrekening over te maken als je dat hebt. PayPal brengt u de rest van de transactie in rekening als het bedrag niet wordt gedekt.




Recent Posts

See All

Facebook-fout 527 begrijpen en oplossen

Facebook-fout 527, een veelvoorkomend type runtime-fout, kan optreden in de Facebook-software. Ontwikkelaars bij Facebook Inc. streven ernaar om foutloze software vrij te geven, maar soms kunnen foute

Hoe Facebook-fout 1705 op te lossen

Facebook-fout 1705, vaak een runtime-fout genoemd, kan optreden tijdens de uitvoering van de Facebook-software. Softwareontwikkelaars, zoals SoftwareDeveloper, doorlopen verschillende stadia van fouto

Hi, I'm Jeff Sherman

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. Let your users get to know you.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Creativity. Productivity. Vision.

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Subscribe

Thanks for submitting!

bottom of page